Mrv38 emziriyorum diye yemeyi kesmemekten ziyade, sut arttirici besinlerle duzenli beslenirseniz kilo hemen gider. Sezeryan dogum yaptim ben de ona ragmen 20.gunumdeyim eski halimden daha zayifim. Ceviz,bedem, yesillik, protein ve sebze agirlikli besleniyorum bol su, tatliyla aram yok zaten hic. Karbonhidrat tuketmiyorum bu sekilde ana ve ara ogunlerle hemen kilom gitti. Daha yuruyus vs baslamayi dusunuyordum ona sira gelmeden gitti kilolar siz de karbonhidrat ve tatliyi kesip yesilliklere yonelerek emzirmenin de etkisiyle hizlica eski halinize donersiniz hic endise etmeyin🌸