Bebeğim 8 ay 2 günlük. Maalesef küçük olduğu zamanlar hep kolik var diyip eve gönderdiler. Süt alerjisi var ben kendim deneyerek buldum. 1 buçuk aydır diyetteyim. Kan tahlilleri hep temiz cıktı. Sadece kakasinda ıltihap cıktı. Doktor alerji olmadığına anlamına gelmez dedi. En ufak birseyde kızımın yüzu kızarıyor tepki veriyor. Oruçta tutuyorum ama şimdiden yoruldum gibi. Alerji mamasini da içmiyor herşeyden mahrum kaldı yavrum. Çok üzülüyorum artık. Psikolojim çok bozuldu gerçekten 😔😔