Villl evet..tuvalet iletişimi olunca daha erken bırakıyor bezi bebek.. çünkü bebekler kendilerini kirletmesi hiç sevmezler başta çok net sinyalleri oluyor..3 aydan sonra zor oluyormuş anlamak .. bazen sinyal vermeyi kesiyor.. aşı olduğu zaman ki bizimki 2 gün önce oldu ..bir kaç defadır sinyal vermeden yapıyor altına.. diş çıkarma döneminde ve atak haftalarında olması normalmiş..