Canım benimki geçen gün 1 metre yükseklikteki yataktan düştü alnını çarpmıştı biraz şişlik vardı çok korktum normalde sadece tek tarafa dönüyordu ben de yatağın ortasına koydum 2 dakika mutfağı uğradım bir anda düştü çok ağladı çok korktum meğersem diğer tarafa dönmeyi de öğrenmiş o da bana büyük bir ders oldu tabii ki sonra esim işteydi çağırdık doktora götürdük hemen 5-6 saat gözlem altında kaldı sonra eve getirdik 24 saat takip edin dedi doktor cok şükür
bir şey olmadı O da önce çok ağladı sonra güldü keyfi yerindeydi yine de takip et gözlerinde seyirme ya da çok fazla kusma ya da hareketlerinde durgunluk falan bir şey olursa direkt götür bir şey olmamıştır inşallah korkma yani