Flyes
Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık 1 ay sonra işe başlıcam suan stres başladı bile bebeğime annem bakıcak , dolasıyla elimden geldiğince sağıyorum ama herzaman sağıcak kadar aütüm olmuyor anca doyuyor. Mama ya başlamak istemesemde mecbur başlıcam vicdan azabı çekiyorum süyüm varken emzirmemk gibi oluyor ama çalışmakta zorundayım😕😪 bu analık hem çok güzel hem çok zormuş , varmı benim durumumdaolan anneler , bebeklerinizle nasıl bir yol çizdiniz 😶😶