Biyocu Çarşamba günü rota aşısı olduk düne kadar bişey yoktu ama dün gece bebeğim ateşlendi sabaha kadar hastanedeydik,sabah eve gelince de kakasinda baya mukus vardı..acaba aşıdan dolayı mı yoksa usuttu mu bilgisi olan var mı arkadaslar
Yldz3 Biyocu merhaba geçti mi acaba ? Veya bir sıkıntı oldu mu aynı şeyleri yaşıyorum şuan doktora gittik yarın test için gün verdi besin alerjisine baktıracağız
Damlam21 Bizimde öyle olmuştu bir hafta on gün ishal sürdü ilk günler hele çok huzursuzdu ilk dozda çok kötüydü ama ikinci dozda bir şey olmadı
Biyocu Yldz3 mukus durumu geçti gibi a kaka sayısı azaldı rotadan mi bilmiyorum ama.biz alerji testi yaptirmadik bir yaşına kadar doğru sonuç vermiyormuş zaten.
minikcancan Yldz3 bizde de aynı durum oldu süt alerjisi vardı bebeğimin 1 hafta ne çektik hem ateş hem mukuslu yemyeşil kaka ve karın ağrısı kakasını yapamadı lavman yaptırdık falan çok fenaydı. O yüzden 2.dozu yapmayalım dedi doktorumuz bagırsaklarını kanatmayalım dedi