Gokalpsmom06 merhaba, benim şahsi fikrim bebeğinizi sallamamaniz çünkü sallanmaya alışacak ve zamanla sizi daha zorlayacaktır. Bebeğinizi emzirin uykusu geldiği an emzikten destek alın yatağına yatırıp sırtına pit pit yapın alnını okşayın. Öyle öyle uyuyacaktır. Beslenmesini yaptıktan sonra mutlaka gazini alın, uykusunu böler çünkü gazi geldiği zaman. Geçecek sabir.