Tostosannesi Altı aylık oğlum var emerken uyurken başı su içinde kalıyo kalında giydirmiyorum ama çok terliyo normal mi
Asafeymeninannesi Tostosannesi ESKİ doktorumuz d vitamini eksikliğinden kaynaklanıyor demişti (saçmalamışta olabilir) Zamanla geçti
Cgdmmm Tostosannesi benimki de öyle ya 5 aylık aşırı terliyor saçları çok ondan olabilir gibi geliyor ama uyurken de çok terliyor sadece zıbınla duruyor bide
momPanter Tostosannesi benim bildiğim kadarıyla bebeklerin ter bezleri belli bir zamana kadar çalışmıyor. Sadece başındakiler çalışıyor. Emdiği zamanda efor sarfettiği için başı fazla terliyor. Benim kızım 6 aylık doğduğundan beri böyle ince giydirsem de terliyor başı. Gece de. Hatta geceleri yastığını ters çeviriyorum. Kurumamış olursa ağız bezlerinden seriyorum 😇 bi sıkıntı yok bu durumda diye biliyorum
Egemen26 Masalimiz canım biz ishal olduk üç gündür devam ediyo bı arada 8 ay 20günlük bebeğim hiç diş çıkarmadı henüz be başı çok terliyor acaba ne zaman sonra çıkar siz öyle yaZınca merak ettim acaba bizimde dişmi
Saliha36 Benimki de bugün 6 aylik oldu doğduğundan beri emsede uyusada sürekli terliyor başı ama nedenini bilmiyorum normal diyorlar
pilavustutavuk Baş terlemesinin benim bildiğim 2 nedeni var. 1) d vitamini eksikliği 2) alerji (Her hangi bir seye olabilir)
momPanter pilavustutavuk ben doktora da danıştım böyle bişey söylemedi doğru bildiğinizden emin misiniz acaba
pilavustutavuk momPanter cok cok eminim d vitamini eksikliği hatta nette de yazar. Alerji olayina gelirsek oğlumun alerjisi var ve sadece uyurken basi cok terler. Yastikta da yatsa yastiksizda yatsa kafasinin sekli cikar resmen terden. Ayni şekilde arkadasimin da oğlu alerjik.. oda ayni şeyi söyler
momPanter pilavustutavuk benim kızımda emerken ve uyurken başı terliyor ama bi sıkıntımız yok Allah’a çok şükür değerlerimize de bakılmıştı. Alerjimiz de yok. Nette yazıyor ama bebekler emerken efor sarfettikleri için başlarının terlemesi çok normal da yazıyor ona bakarsanız
pilavustutavuk momPanter ya zaten oda var.. bu neden tam olarak aciklanamiyor doktorlar tarafından. ama bazen bu durumların sebebi bu iki madde de olabiliyor. Sizin gibi bu 2 madde de olan durumlar yoksa endişe edilecek durum da yoktur otomatik olarak
teacher_mommy Merhaba D vitamini eksikliği demişsiniz anne sütü alırken mesela çok terliyor, bir de çok hareketli hiç oturmuyor ama düzenli D vitamnini kullanıyoruz her gün nasıl eksik olabilir ki?