Bebeğim henüz 10 günlük son iki gündür uyumuyor saatlerce 5 6 saat uyanık kalıyor 2 saat deliksiz uyuyor ben uyandırıyorum emzirmek için sonra tekrar uyumuyor saatler sürüyor dalması yatağına koyuyorum yarım saat geçmeden uyanıyor sebebi ne olabilir kendisine zararı yok mu yeni doğan bebeklerin uyuması gerekmiyor mu bizde mi bi sorun var acaba yardımcı olur musunuz