aay1 Evet sadece anne sütü alıyordu gelişimi vs de güzeldi doktorum aynı sizin doktorunuz gibi tavsiye etti alışma süresini en aza indirmiş oluruz vs demişti. Sebze olarak kabak havuç patates meyve olarak elma armut ayva ve ev yapımı yoğurt vermeye başladım ilk olarak sulu haşladım dibinde kalan suyuyla çatalla ezdim verdim kızım hiç püre yemedi :) Püreye alışırsa bebegiziniz bu sefer pütürlü yemek için zorlanabilir.
Sıkıntı yaşamıyorlar cesaretlendirin kendinizi zaten ufak ufak veriyorsunuz evirip çevirip yutacak damak bile diş görevi görüyor. Sonra yavaş yavaş daha pütürlü vermeye başladım 6-7 aylık gibi bizim yediklerimizden salçasız yağsız tuzsuz verdim, muhallebiler vs ve eline verdim meyve sebze vs. Böyle böyle ilerledim şuan 10 aylık bizimle yiyor çok hafif tuzlu tereyağ ve zeytinyağ kullanıyoruz hep bizim içinde o bakımdan onda da sıkıntı yok. Ayina göre meyve ve sebzeler ekleyin, 8-9 gibi et tavuk kıyma ekledim. Aklıma gelenler bunlar 🤗