Merhaba sevgili anneler hayırlı ramazanlar öncelikle 🌼 Konumuz peynir 🧀 Şöyle ki geçen gün öğrendim ki lor peynirini yanlış yapıyormuşum. Bilenleriniz vardır illa ki ama ben her yerde olan klasik tarifle yapıyordum limon suyuyla yani. Meğer peynir değilde süt kesiği vermiş oluyormuşum. Neyse ki 2 kere yaptım bu tarz peynir. Şimdi gelelim gerçek peynire. Evde şuan kendim yapamam. Normal peynir yapmam lazım onun için. İnternetten araştırırken Eski Tadında diye bir siteye denk geldim. İstanbul içine aynı gün teslimleri var. Bebek ürünleride var tuzsuz lor keçi peyniri kaşar peyniri yoğurt vs. İpek Hanım ve Madalı markalı ürünler var. Yorumlardan herkes çok memnun olduğunu yazmış ama birde buradan sormak istedim. Buradan bebeğine peynir vs ürünlerden alıp memnun olan var mı? Ona göre alıp denemek istiyorum. 🧚🏻