Neslihan1903 Nasıl gidiyor annelik benim kızım 23 günlük 1,5 saatte bir emziriyorum 35+6 haftalık doğduğu için sık beslenmeyi önerdi doktorumuz sizler nasıl besliyorsunuz hangi gaz damlasını kullanıyorsunuz uykusuzluğa alıştınız mı 😂🤗
Mom012 Neslihan1903 biz 3 buçuk aylık olduk alıştık artık uykusuzluğa metsil kullandik biz mennun kaldık
Neslihan1903 01_10-2020 ben öyle böyle alıştım ben direk sab sımplex ile başladım çok başarılı ama yinede gazlı 🤗
Neslihan1903 Mom012 aman şükür ben ilk 3 gün hiç uyumadım heyecandan mı bilmiyorum şimdi yeni yeni bebek uyurken uyumaya başladım 😂 bizede sab sımplex iyi geldi ama yine gazlı
Sevdamavi Neslihan1903 profesöre götürdüm benim kızçeyi komple sab simplexin şişesini versen bişe olmaz bitkisel dedi günde 2 kere 10 damla sab simplex bir kere de 5 damla biogia veriyorum
Neslihan1903 Sevdamavi anladım çok zor ya bizim doktorda sadece bunu önerdi iyi gidiyor ama ilerleyen zamanlarda yetmeyecek büyük ihtimal 🤗