Kizlar su anda cok sinirliyim elimde kızımın kullanmadığı bir oyuncak vardı gardorps denen lanet olası uygulamdan sattim hemde çok uygun fiyata gel gelelim en büyük soruna ürün satildi sozde kargosu ücretiz karsi taraftan ufak bi ücret kesildi her neyse dün ürünün parasını cekmek için uygulamaya bir girdim ben sok neymiş efendim ürünün kutusu büyükmüş de kargo parasi kesilmis hemde ne kadar biliyormusunz 42 tl bunu görünce şoka uğradım kac kisiyle konustum sonuc alamadim ben onu ihtiyacm var die sattım evet kızım oynamıyordu ama bir köşede dururdu üstelik cok hafifti yemin ederim böyle rezalet görmedim ben yandim siz yanmayin mübarek gün oruclu oruclu allaha havale ediyorum haram zikkim olsun