Mlkedmrclr tam tanı konmamış inşallah düzelecek durumdadır. yoğun eğitimle sosyalleşmeyle düzelen çocuklar gördüm. benim kızım konuşmadığı için dil terapisi alıyor rehabilitasyona gidiyoruz.orda genelde otizmli çocuklar oluyor. Birkaç çocuğun iyileştiğine ,tanının kalktığına şahit oldum. Vakit kaybetmeden özel eğitime başlayın derim.yaşı daha küçük, bu büyük avantaj