Atak haftası hesapladım netten diyoki ; bebeğinizin güneşli yanı ortaya çıkacak bu hafta . Bu süre 21 günden oluşuyor bebeğimiz 15. Gününde . Atak haftasına kalan süre 6 gün diyor. Biz 5 ay 2 günlüguz. Ben si.d bu yazı anlamadım. Atak haftasına girmişmiyizde 15. Gününde diyor ? Yada baslamasinami 6 gün var . Biri beni aydınlatsın kafam 1 million 🤪😴