Nerden başlasam bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var artık bittim hem psikolojik olarak hem bedenen. Oğlum doğduğundan beri çok az uyur hatta tam 7 ay gündüz sadece yarım saatten 2 kere uyuyarak geçirdi. İnanabiliyor musunuz? Böyle uykusuzdu doktora götürdüm hiçbir şeyi yok biz bu uykulara tilki uykusu diyoruz normal vs dedi. İlk başlarda hiç uyumadıgı icin geceleri de sık sık uyandığı icin ne gündüz ne gece sütüm birikmez oldu. Çevreninde baskısıyla azaldı sütüm tamamen mamaya döndük. Şimdi 10 buçuk aylık çok şükür artık gündüz 2 saat yatıyor şükürler olsun. Ama gece sık sık uyanıyor. Şimdi diyeceksiniz ki uyumasın boşver yetiyor demek ki! Uykusuz ve aç kaldığında sürekli ağlıyor. Çok huysuzlanıyor. Sürekli kucak istiyor. Ek gıdada zorluyor beni ne tarifler neler neler yapıyorum yok ilk başta herkes zorlanır biliyorum. Bende bu süreci atlatmak icin televizyon izletiyordum böylelikle yemeğini yiyordu sonra hemen kapatıyordum televizyonu. Ama artık öyle de yemiyor. Banyo yaptırırken sürekli ayağa kalkıp kayıyor imkansız oturmuyor. Kıyafet ve alt değiştirme olayımız zaten tam cinnetlik. İlk başlarda çatlayana kadar ağlıyordu şimdi asla sırt üstü durmaz hemen yan dönüp gitme peşinde. Eline çeşit çeşit şeyler verip sürekli şarkılar söylediğim halde. Sürekli bacaklarıma yapışıyor yemek yaparken tuvaletteyken. Allahımmmm eksikliğini göstermesin. Ama bu kadar zor olmamalı. Yorgunluktan vücudumun heryeri kırılıyor yara gibi heryerim agrıyor. Çok sinirliyim herkese herseye patlatasın var. Dayanamıyorum artık bittim. B i t t i m