su anda tam 4.5 aylik oglum. 4 gun once yuz ustu dururken kollarinin ve bacaklarinin uzerinde yukselmeye calisiyor, poposunu havaya kaldirip dizlerinin uzerinde duruyordu. ondan sonraki gun de kendi kendine yuz ustu dururken birden sirt ustu donmeye basladi. hatta videoya cekmistim o donuslerini. rahat rahat zorlanmadan donuyordu kendi kendine. ama 3 gundur her firsatta yuz ustu koyup donmesi icin bekliyorum, donmeye cabalamiyor bile. sanki unutmus gibi tamamen. hani videoya cekmis olmasam hayal gordum diycem o derece :) unuttu mu bu cocuk donmeyi? neden donmuyor olabilir? ogrendigi seyleri tekrar tekrar yapip ustalasmaya calisir bebekler bizimki bi kere dondu birakti neden olabilir?