Eşim covid oldu bugun 4.günğ karantinasının, hastalanmasın ın 6.günü. 2 aylık bebegim dün ve bugun asırı kusuyor korkuyorum covid olmus olabilir mi bana test yaptılar negatif ama cocuklara yapmadılar. Cok korkuyorum bebegim pozitif se ilerlerse var mı aranızda bebegi covid geciren nasıl bir sürecti