Merhaba anneler; kızımı 2 aylık kontrole götürdüğümde 700 gr kilo aldığını kilo alımının yeterli olmadığını söyledi doktor. Şükür sütüm var hatta başlarda tazyikli oluyor. ama emziriyorum ya emzirdikten sonra kusuyor. Son birkaç gündür de midesi bulanır gibi ses çıkarıyor emzirince, üsteleyip devam etsem çıkarıyor. Eskiden yarım saat emen kız şimdi 10-15 dk bile emmiyor. Ne yapmalıyım? Çok mu pimpirikli davranıyorum acile mi götüreyim bilmiyorum. Yardımlarınızı rica ediyorum 🙏🏼