merhaba anneler, dogduktan beri aylik rutin kontrollere gidiyoruz. bu kontroller hangi aya kadar aylik oluyor acaba? su an 4.5 ayligiz, doktor her kontrolde bir sonraki ay yine gelin diyor. asisi olmasa bile gidiyoruz, boy kilo bas cevresi olculuyor. bu yogun virus ortaminda daha ne kadar doktora gidecegiz biraz merak ettim. sizde durumlar nasil?