Merhaba güzel anneler. Kızım 5 aylık doktor tavsiyesi ile tadımlara başladık. Alerjik bir bebek olma ihtimali olduğu için;
balkabağı, havuç, patates, pazı, elma, armut bunları tadın. Yoğurt tatmayın dedi. 6. Ayında tekrar alerji testi yapılacak ona göre yoğurt yedireceğim. Biz 6 aylık olmadan tadımlar bitecek. O zaman ne yapacağım? Doyumluk yemeye mi geçeceğiz? Yada bu sebzeleri karıştırıp çorba mı yapacağım? Yada meyvelerle bebek irmiğini yada yulaf ununu karıştıran anneler okudum burada. Nasıl bir yol izlemeliyim? Bana birkaç öneri ve tarifte bulunacak olan var mı? Hafta sonu güzel vaktinizde alacağım ama. Diğer annelerede ilham olur. Şimdiden teşekkür ederim