Asaf-asaf Büyük oğlum 11 aylıkken tay tay duruyordu. (Şuan 2,5 yaşında) “aaa yürümüyor mu hala adım atmıyor mu !?!” denilen akşamın ertesi günü pat küt bir anda yürümeye başlamıştı. Bunun aynısı dönme,emekleme,konuşma şeklinde de oldu. Hepsinin bir zamanı var. Bütün bebekler 40+0 da doğmuyor. 36-42 arası 6 haftalık geniş bir zaman dilimi doğum için normal kabul ediliyorken, gelişimde de çok takılmayın.Henüz 5. ayında gayet normal 😊 Sadece ani sürprizlere hazırlıklı olun, aman dönmüyor zaten diyip yüksekte yalnız kalmasın.