Asyaaaam yok estafurullah bebeğim şuan 16 aylık covid olduğumuzda 11 aylikti. 3 gün ateşi oldu. Sonra geçti ates. Ama çok istahsizdi hiç bişey yiyip icmiyordu. Oyuzden vitamin verdiler bebege. Ben de ise başağrısı, kuru öksürük, halsizlik oldu, bir hafta sonunda tat ve koku gitti 5 gün sonra geldi. emzirmiyordum ama durumum kötü değildi oyuzden ilaçları icmedim. Git gide iyilestik.