EsmaGnc biberon verdiğin sürece emzirme keyfini asla yaşayamaz ve giderek memenden uzaklaşan bir çocuk elde edersin. Ben bu hatayı yapmış bir anne olrak bu postları ne zaman görsem mutlaka yazarım ne olur biberonu bırakın. O denilen kilolunun az altında kalsa da emin olun bir sey olmaz yeterki emzirin o emmeyi öğrenecek siz biberon verdikçe emmeyi öğrenemez öğrenmekte istemez. Emzirdikce hem sütün artar hem emmeyi öğrenir süresi uzar. Lütfen hataya düşmeyin mama da vermeyin hatta emzik falan hiç vermeyin. Bırakın sonuna kadar emsin. Beş aylık Bebeğim beni emmiyor eski günlere öyle pişmanım ki. Lütfen ama lütfen sakin olun ve emzirin sık sık.. bütün dertler üç ay sonra bitecek herşey düzene oturacak