Melis1661 Kez kaldım herseyi çok iyi yaptım bayır kalkarken kaldırma çarptım çok moralim bozuk bunuda heycandan yaptım nasıl yenebilirim tavsiyesi olan var mı
Reyna Melis1661 geçirmemek için ellerinden geleni yapıyorlar zaten bende tüm sınavı tamamladım en son park edicektim dubaların arasına park bile ettim sadece 1 teker çizgiye değmiyor santim farkıyla diye bıraktılat
Larisa Melis1661 konsey yaninda yokmus gibi sureceksin yani arabaya odaklan Onlarin sana ne puan verecegini dusunursen odaklanamazssin insallah en kisa zamanda heycanini yener gecersin ❤
basaktpe12 Melis1661 yanındaki komisyonları fazla kafaya alma ben kaynım ile beraber girdim ben yaparım ya ben biliyorum zaten dedi o kaldı ben tekte geçtim çünkü yanındaki üyeleri çok baz alırsan panik yaparsın rahat ol dünyanın sonu değil komisyonlar bırakmak için yapıyorlar diyorlar ama hayır işlerini yapıyorlar o gün 4erkek 1kadın girdik diğerleri kaldı parkta sıkıntım vardı girerken hamle hakkım yok ama çıkarken vardı vuracak iken son hamlem ile geçtim ay vurdum ay kaldım dersem o an kalırdım
Lilamorr77 Melis1661 bende ilkte kaldım doğuma ü 1 hafta kala girdim azıcık bir hatamda hemen bıraktılar bende bidaha girmedim sinirlendimde okadar bide kurs parası ödedim 1 milyar
eylulnisa_20 Ehliyet alma şans işi tamamen denk gelen komisyonla alakalı , ben ilkin de kaldım cizgiye az bı mesela kaldı diye park ederken , ikinci seferde geçtim yardımcı oldular