Sevdamavi Kızlar perşembe safram alındı.dün hastaneden cıktım mide bulantım ve aşırı omuz agrım var.bu ameliyatı geçirenler agrılarınız ne zaman geçti?
Dkem05 Sevdamavi cok sukur hic agrim olmadi ama bence tamamen 1 haftada gecer 10gn sonra dikislern alininca rahatlarsn tamamen cok gecms olsun ben aldirdigma hic pisman olmadm 2 yil olcak cok zordu aldirmadan once cok gecms olsn tekrar