Kızlar bebeğim 6. Ayıma girmek üzere 2 haftadır burnu çok tıkanıyor serumfizyoloji sıkıp burun aspiratörü ile çekiyoruz ama genzinde bir doluluk oluyor, nefes almakta güçlük çektiği için uykusundan bile uyanıyor, doktora gösterdik üşütmüş olabilir mi diye çok şükür böyle bi sıkıntımız yokmuş, burnunuda temizlettik hastanede tekrar tekrarladı, nem makinasıda aldık başka bir yöntemi olan varmı yardımcı olabilrseniz çok sevinirim