Aybarsayse Evin derecesi 23 24 derece oğluma kalın da giydirmiyorum çok terliyor uyutmaya korkuyorum terliyor hasta olcak diye basına gelen var mi
GulAkkaya Aybarsayse benim kızım da terliyor çok ama ben araştırdım normalmiş. Ama d vitamini eksikliğinden de olurmuş. Bende kullanıyorum d vitamini.