Bayanironi Kızlar merhabaaa. Ben yazın dışarı çıkmaktan adeta nefret ediyorum çünkü yüzüm abartısız domates gibi oluyor. Bu durumu yaşayıp bişey önerecek olan var mı?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Bayanironi Cildiyeye falan mi gitseniz acaba Halamda güneşe çıktığında yüzü damar damar olurdu cildiyeye gitti dısarı çıkmadan önce o kremi sürüyodu 😊
Bayanironi ppzeynep Aynı ben benn yüzmeye aşık bir insanım ama hal böyle olunca çok geç gidiyorum hep eksi yaratan bi durum
Bayanironi BeautifulMother1 Milletin aldığı genetik renkli göz vs olur bizim ala ala aldığımıza bak beeeh
BeautifulMother1 Bayanironi bu kremi almayı düşünüyorum birde güzel bir güneş kremi https://ty.gl/hx7wu76lj
Bayanironi NukleerBaslikliKiz Hayırr aslında evet bi dönem kullandım ama memnun kalmadım pek var mı güzel önerebileceginiz 😍
_ADA_ Bayanironi ablamda öyle yaz-kış devamlı güneş koruyucusu kullanıyor. Sabah-akşam da tenine uygun nemlendirici.
Crnkse Bayanironi ben 2 gün önce dışarı cıktım saç dibime kadar denize gitmiş gibi yandım hicbir çözüm bulamıyorum yalnız değilsin merak etme 😃
Bayanironi Crnkse 😂 Ay ama insanın yaşam kalitesini etkiliyor hakikaten makyaj yapıyorsun yok hemen terliyor dışarı atıyor e haliyle yine kırmızılıklar belli 🥲