Ygz
Kuzuyu da sizi de tebrik ederim. Ne güzel alışmış. Biz de park yatakta sallanarak uyuyoruz. Ben de sizin yöntemi denemek istiyorum da siz uyku eğitimi şeklinde mi verdiniz? Yani rutin yaptınız mı?
Bir de ilk o şekilde uyutmanızda ağladı mı? Direndi mi uyumamak için?
Ben de deneyeceğim.