Merhaba kızlar oğlumun dün 40 ı çıktı doğduktan 2-3 gün sonra sarılıgı çıktı takib edildi değer 17 olunca fototerapi gördük 5 e düştü çıktı 4-5 gün sonra ki kontrolde 9 çıktı doktor 1 aya geçer sorun yok dedi şimdilerde tekrardan sarardı böyle birsey yaşayan var mı bu anne sütü sarılıgı mı acaba