Arkadaslar oncelikle merhaba nasilsiniz benim size bir sorum var bebegim uyanikken biberondan mama icmiyor 4 aylikken anne sutunu birakti cunku dogdugu an tutmadi cok cabaladim ben ama icmiyor suan alerjik bir bebek ama ek gidada azar azar veriyorum tamamen istahi kesildi? Ve halen gaz sorunumuz devam ediyor ocean 400 basladik d3 bir fis veriyorum kabizlikta var allahim delirmek uzereyim….