Kızlar 25 günlük bebeğim 3 gündür aşırı huzursuzlaştı doğru düzgün hiç uyumuyor. İlk gün bir değişiklik farketmedim ama 2 gündür kaka miktarı azala azala sadece leke haline geldi. Gazını güzel çıkarıyor ama karnına dokunduğum an bağırıp ağlamaya başlıyor. Karnı da bayağı sertleşmiş. Kabızlık için ne yapabilirim ?