Merhaba anneler maluk ramazan ayındayız ewimde primolut hapik var ama 2018 de almistim karanlik cekmecede muhafaza ediliyordu .neyse konuya donim ramazanda bir basinda bir sonunda reglim denk geliyor başında ok ama sonunda 6 gun bu hapi kullanmak istiyorum son kullanma 2022 nisan ama 2018de almistim ne yapayim yenisini mi alayim yoksa bunu kullanayimmi fikirlerinize ihtiyacim var.