Bdamla Şu sebepten kesmiş olabilir. Süt alerjisi malum sindirim sistemini zorluyor. Benim kızımda 8. Aya kadar demir ilacı kullanmadı. Süt alerjisi vardı son zamanlarda kabızlıkda yapmıştı. E demir ilacı da kabız yapıyor biraz. O yüzden vermedi. Ama 8. Aydan sonra basladık ona da sağlık ocağının verdiği değilde Nutrigen Ferromixin Toz olandan kullandık. Ek gıdaya geçmediyseniz damla olandan kullanabilirsiniz