Merhaba anneler yine ben ve yine mama başlığı 🙁 usandım artık bi türlü düzelmedi çocuğum ilk ay Sma verdik kilo aldırmadı diye aptamil verdik o da çok gaz yapıyor ve yine kilo aldırmadı bebelac gold almıştım yeni doğduğunda aslında ama emmek istemiyordu zorla emiyordu bu Arada sadece mama ile besleniyor. 5 gündür HiPP combiotic verdik gazı azaldı ama çok zor ağlayarak çıkarıyor yine bu sefer de bebelac nutriconfor aldık deneyenler varmı gaz için faydalı oldu mu. Birde nurse harvey colex ve biogai veriyorum extra. Ne zaman düzelecek bu çocuk hayattan soğudum artık 😒😟😔