Merhaba kızlar bebeğim 6.ayini bugün doldurdu 2 dişi de çıktı huzursuzluğu da geçti artık ek gıdaya başlamak istiyorum yoğurt ile basla demişti doktor pastörize günlük sütle evde yoğurdunu yap dedi de aklima takıldı maya için hazır yoğurt kullanacağım degil mi