Gmzomr ayazlianne 35 cm doğdu sağlık ocağında ki doktor küçük demişti hatta benimkine toparlar dedi ama kendi doktoru bişey demediği için çok ciddiye almadım açıkçası
Meralaliecrin ayazlianne 38 haftalık doğdu 36 biraz büyük dediler ama ilk ay hiç büyümedi normali zaten bebek 1 aylıkken 36 cm olmasıymış şimd normal yani