eceunverkanra
Ben de aynı durumdayım maalesef, sürekli dua ediyorum tüm bebekler sağlıklı olsun güzel yaşasın diye.
Bazen de bana bir şey olursa diye senaryolar kuruyorum 😔
Sağlıksız düşünceler olduğunun farkına varınca da “Allah büyük diyorum” dua ediyorum hep Allah’a kendim ve yavrum için sağlıklı güzel ömür diliyorum. Bu rahatlatıyor.