pamuksekerinannesii aptamilde biz gaz ve kabizlik yasadik. Sutum gec geldi ilk 1.5 ay mama ile destekledim. Aptamil kabiz yapinca hipp’e gectik ondan memnun kaldim ama ikisinde de kusma olmadi. Yenidogan donemi farkli olabilir bilemiyorum, sizinki buyukmus. Cok gecmis olsun