Benimde ilk oğlumda olmadı hiç bişey 4 yasında ama 4 ay 10 günlük bebeğim var 3 aydan sonra basladı inanmıyodum ataklara uyku gerilemesine falan ama yaşayınca anladım 😂 2 saat uyuyan cocuk 45-50 dk da bir gündüzleri uyanmaya basladı geceler 1.30-2 saatte bir kalkmaya basladı aclıgından da değil öle emzik gibi kullanıyodu beni emziği var onu atıyodu ağlıyodu emziği uyurken arrık vermemeye basladım her uyandıgında tekrar uyutmaya calıstım şimdi öğlenleri 1.30 saate cıktı uykularımız ama bazen yine kısa uykularomız oluyo 2. Leer cok daha yorucu oluyomuş🤦🏼♀️😂