7 aylıken ayırdım canım emzırıyordum ılk ıkı gun cok tedirgindim ya uyanırsa emmek ıcın duymassam dıye ıkı saate bır uyanır genelde bende alarm kurdum kalktım baktım hıcbır sıkıntı yok üçüncü gün alarm kurmadım ıkk dese kocamda bende duyuyorduk bazen bır saatte bır uyanırdı emmek ıcın ama hıc usenmeden gıderdım yanına sonra 14 aylıkken memeden bıraktım suan cok rahatım ki zaten sizinkide meme bırakma dönemı sanırım daha rahat edersenız