Milamoms oldugrs1 evet aliyo artık trendyolda bir çok markada 30 TL üzeri kargo bedavaydi oda 50 TL yapmış artik
SeverusSnape oldugrs1 evet kaldırmışlar ve bu saçmalık. 200₺ üzerine kargo bedavaydı en son, şimdi kargo ücreti çıkıyor 13₺. Çok gereksiz.
Nik_mik_yok Milamoms kargo ücreti ödemek yerine aynı satıcıdan bi urun daha alın 😁 ben hep öyle yapıyorum