17 aylığız yaklaşık 3 aydır oğlumun çenesinde siğil var doktora götürdüm hiçbişi yapmayın dedi kendiliğinden geçicek başka yerinde de çıkabilir korkmayn dedi. 2 yaşına kdr hiçbişi kalmicak dedi. Şimdi müdahale etsekte yine çıkıcak dedi. Ama dünden beri etrafı kızardı ve ucu iltihaplı gibi böyle mi düşücek anlamadım patlarsa napıcam yaşayan var mı ? Yani kendi kendine geçince bi anda yok mu olucak yoksa patlicak mı ?