shr42 Bebegim 7 aylık olacak ve gaz sorunumuz devam ediyor doktor nbl probiyotik damlayi onerdi kullanan memnun olan varmi bi de gunde kac damla kullandınız
Mirzam shr42 ben kullandım canım çok da yararını gördüm bizde çok gazlıydık tüm gaz damlalarını kullandım işe yaramadı ama nbl çok fayda etti
shr42 Kk41 d vitaminli olan dimj bebeginiz kac aylık kac damla kullaniyorsunuz sizdemi gaz ve kabizlik icin kullaniyorsunuz
Kk41 shr42 Doğumdan itibaren kullanıyorum gazına iyi geldiği için birde d vitamini ayrı ayrı kullanmıyorum böylelikle. 6 damla Buzdolabında saklanıyır. internet fiyatı eczaneye göre çok iyi🤩