canzuu Eğer bileklik takmayı seviyorsa oglunun ismi yazılı bileklik yaptirabilirsiniz. Ilk oglum varken eşimin dogum gününde araba dikiz ayna süsü yaptirmiştim, eşimin ,benim, ve oglumun ismi yazılı pleksi süs. Cok sevmişti. Sonra 2.ye hamile kaldim ve kızım oldu. Temmuzda dogum günü eşimin. Yine araba dikiz ayna süsü yaptiracam 😂 bu sefer soy ismimiz ve cocuklarimizın ismi yazılı olacak. Fikir olur belki size de. Ya da pastanin üzerine eşinin ve oglunun birlikte fotografi olan resmi yaptirabilirsin. ☺