Fevziyeakdmr göz nezlesi olabilir yada göz kanalı tıkalı olabilir ara ara göz pınarlarına masaj yapabilirsiniz. Süt damlatın diyenler olmuş benim oğlumunda akıyordu doktora sordu kayınvalidem oda meraklıydı damlatmaya doktor uyardı kendisini süt bakteri toplar daha fena yapar gözü onlar eskide kaldı dedi. Ben tobradex kullandım geçti varsa doktoru telefonda sorun uygun görürse alırsınız reçetesiz satılıyor