TospikOglusum merhaba ben kızım da 9 ay 21 günlük. Emeklemeye yeni başladı pek istemiyor 😬 ama sürekli elinden tutayim bütün evi yürüsün istiyor. Sürekli ayakta durmak istiyor. Koltuk köşelerinde kendi başına yürüyor. Gündüz iki uyku yapıyor, en son uykusundan en az 3 saat geçmiş olması gerek uyuması için. Akşam 8-8 buçuk gibi yatıyor ama gece sürekli uyanıyoruz 😢 emzik destekli uyuyoruz ondan muhtemelen. Anne,meme,gel,baba diyor şimdilik 🥰