Alyaveannesi Anneler sizden yardım istiyorum evimizi doğalgaz olmadığı icin klimayla işitiyoruz 24 derecede duruyo her zaman bebegimi terlememeli ve üşümemesi icin nasil giydirmem lazim
Bebeminnie Alyaveannesi benm de ev hep 23 derece Kendm kısakollu giyiyorm Kızıma da kısakollu zıbın üstüne ayaklı tulum giydiriyorm sadece Akşama doğru serinlerse ev ayağına patik giydirirm bi de ince penye yelek
Alyanur Alyaveannesi klima burnunu ağzını tıkar arada kapat havalandir ama burun tıkanıklığıniz coktur sizin
Alyaveannesi Bebeminnie bende altında kısa kollu çıtçıtlı badi uzerinde pijama takımı var üşümez demi boyle
Annecik03 Normal giydir ❤️ Yani citcitli ic atleti ve uzerine onesie diyoruz biz tulum gecelikler🙊 rahat, pratik ve kolay 😍
alicihankus Alyaveannesi yenidoğanların elleri ve ayakları soğuk olur ordan değil de göğüs kısmına ve ensesine bakarak anlayabilirsin üsüduğunu ama kalın giydirip terletme terlemek daha kötü