Sakın biberon vermeyin bnmde aynı durumdaydım bir tane göğüs ucum vardı birtane yoktu ucu olanıda almıyorsu şimdi 7 aylık gece emiyor gündüz ağzına almıyor ama bn sezeryan olmadın siz niye oldunuz anlamadım benim bebğimde 37 haftalıktı 2360 doğdu üç hafta da gerideydi suni sancı ile normal doğum yaptım geçmiş olsun yine